Vliegreis, Hotel en Bangkok - Dag 2

24 juli 2015 - Bangkok, Thailand

Het vliegtuig dat om 21:40 zou vertrekken, had vertraging. We moesten ongeveer drie kwartier wachten. In het vliegtuig hadden we 5 plekken naast elkaar, maar wel met een gangpad er tussen. Nadat we waren opgestegen en een tijdje vlogen, kregen wij ons avondeten. Je kon kiezen uit aardappelpuree met iets of rijst met iets. Daarbij zat ook een ‘voorgerecht’ en een ‘nagerecht’. Het was wel te eten :)
Slapen in het vliegtuig was niet comfortabel. Ik heb in totaal, denk ik, 2 uur geslapen.
Rond half 8 Nederlandse tijd kregen wij een ontbijt. Een omelet met bacon en nog iets.. (Het was allemaal zo gepureerd dat je er niks van kon maken)
Om 14:20 lokale tijd waren wij geland. Met z’n alle door de beveiliging duurde ook nog wel even. De koffers ophalen ging wel lekker snel. Toen moesten we opzoek gaan naar onze groep. De groep bestaat uit 30 personen. We hebben een reisleider Tim, EEN BELG! Dus allee je gaat er in mee. Ook zit er een Thaise reisleider bij Roger. Vanaf het vliegveld naar het hotel hebben we al een klein stukje van Bangkok gezien. Jeroen, Ruben en ik delen een kamer en papa en mama. Onze kamer is erg mooi en heeft een mooi uitzicht. We zitten op de 26e verdieping.   De Thaise bevolking is wel wat kleiner, want driekwart van m’n benen steken aan de achterkant van het bed eruit.  Vanavond gaan we met de hele groep uiteten. Jeroen en ik hebben maar gelijk internet gekocht, want wij zijn verslaafd. Deal with it.

Matthijs

(Foto's komen als ik iets beter internet heb)

1. Marion:
    Hoi Matthijs,

En meteen alweer een blog! Leuk! Jullie zijn in ieder geval goed aangekomen. Dat wordt dus opgevouwen slapen vannacht:)
    Veel plezier vanavond met de groep tijdens het eten en tot 'blogs'.

Marion
  2. Ton:
    24 juli 2015
    ik zou het wel weten, gebakken hond!
  3. Opa en oma:
    24 juli 2015
    Leuk verslag. Ik hou wel van Belgische Reisleiders. Morgen weer een ander menu., dus heel "afwisselend". Puree of rauwkost. Smakelijk !!! Genieten hoor.
  4. Harry en mariëlla:
    24 juli 2015
    Amai...daar worde ge vrolijk van nie waar ?
  5. Rob en Bernadette:
    24 juli 2015
    we hebben nog gezwaaid jullie kwamen over ons heen. Veel plezier en een goeie airco.