Terugreis, laatste blog - Dag 22

13 augustus 2015 - Bangkok, Thailand

En dan was dat de laatste keer vroeg opstaan. De wake-up call ging om 4.30, een half uur eerder dan afgesproken. Weer een half uur minder slaap. Bij de receptie kregen we een ontbijtbox. Deze was gevuld met gekookte eitjes, een paar blikjes drinken en wat droge broodjes. Heerlijk. We reden met busjes naar het vliegveld op Koh Samui. Daar hebben we de koffers al gelijk ingecheckt voor de 2e vlucht, dus de koffers zagen we pas net weer. We reden met een verlengde golfkar baar het vliegtuigje. De vlucht ging heel snel. Het was opstijgen en daarna direct weer landen. We kregen wel een kleine maaltijd aan boord. Hele vage rijst met iets erbij. In Bangkok moesten we ruim 3 uur wachten. We besloten maar even Netflix te kijken.  Het vliegveld is heel groot dus we hadden tijd zat om de boel te verkennen. De vlucht vanaf Bangkok vloog uiteraard niet op tijd. In het vliegtuig hadden we fijne plekken. We zaten bij de nooduitgang, dus genoeg beenruimte. Helaas had het plekje geen raam met een mooi uitzicht. Ik ben maar gaan slapen in het vliegtuig. Daardoor heb ik 2 maaltijden gemist! Gelukkig kreeg ik een sticker en werd m’n maaltijd gebracht. De vlucht duurde lang.. Krijsende kinderen in het vliegtuig maken het niet gezelliger. Even later kregen we nog een broodje. Dit broodje was veel beter dan op de heenreis. Dat broodje was gewoon ranzig. Na ruim 11 uur vliegen zijn we veilig in Amsterdam geland. Koffertjes opgehaald en daar stond Lotte als verrassing voor Jeroen. Super leuk en lief! Nu weer in de trein naar huis. Verwachte aankomsttijd is 22:20.

Dit was dan de laatste blog van onze reis in Thailand. Ik hoop dat jullie hebben genoten van de verhalen en de foto’s. Ik het met plezier gedaan. Bedankt voor de leuke reacties die ik elke dag kreeg! Als ik de statistieken moet geloven, was mijn blog erg populair, mede dankzij jullie. Bedankt!