Heerlijk weer op Koh Samui !! - Dag 19

10 augustus 2015 - Koh Samui, Thailand

Vandaag was het weer in vergelijking met gisteren veel beter! De zon scheen en er was blauwe lucht! Heerlijk ontbeten in de zon en daarna al vroeg naar het strand gegaan. We hebben de hele ochtend lekker van de zon genoten op het strand, in de zee en in het zwembad. s’Middags hebben we aan het strand wat gegeten en daarna zijn we weer verder gegaan met het bakken. We moeten natuurlijk wel goudbruin terugkomen. Het water was ook lekker warm dus heerlijk genieten. Ik kon niet wachten totdat het 4 uur was, want dan begint HAPPY HOUR! Een koud biertje op zo’n hete dag als deze is nooit verkeerd. s’Avond hebben we weer op het strand gegeten. Als we de komende 2 dagen ook zulk mooi weer hebben, maakt dat de vakantie helemaal af.

Tot morgen!

1. Marion:
    Hoi,

Wat een aantrekkelijke plek om je vakantie af te sluiten.
    Resort ziet er tip top uit en jullie kleuren al goed bij!
    De mannen van 'Baywatch' zijn er niets bij!
  2. Opa en oma:
    10 augustus 2015
    ZON, ZWEMMEN en eten. Ik miste Ruben op de foto's. Jij zal er wel net zo super uitzien als de rest, Ruben ! Nog een paar daagjes, dan kunnen we het zien. Nog even relaxen met z'n allen.
  3. Bas:
    hallo buurtjes

mooie foto"s .
    lijkt mij ook wel heel gaaf
    nog een leuke vakantie.
    en eet niks verkeerts want ik wil nog wel met je vissen mathijs.
    groetjes bas en de rest
  4. Vera:
    10 augustus 2015
    Ja hoor, ik heb je blog ook eindelijk ontdekt. Even alle verhalen gelezen zodat ik weer helemaal up-to-date ben (hoewel je me zelf ook al veel hebt verteld).

Wat een avontuur zeg! Stiekem ben ik stik jaloers. Onthoud alle mooie dingen die je ziet, want als ik jouw verhalen zo lees is het een onwijs bijzondere vakantie. En wat schrijf je trouwens leuk... Ze zoeken nog nieuwe studentreporters op Windesheim! ;)

Nou mop, Geniet er nog van.
    Vera out!