Uitrusten, snorkelen, Koh Nang Yuan, Koh Tao - Dag 17&18

9 augustus 2015 - Koh Samui, Thailand

Gister hebben we helemaal niks gedaan. Beetje op het strand gezeten en uitgerust. Ik doe daarom de dag van gister bij de blog van vandaag. We doen nu vrij weinig, dus heb ik ook weinig te vertellen.
Vandaag zijn we gaan snorkelen. We zijn vroeg in de ochtend naar een haventje gebracht en een speedboot bracht ons naar 2 kleine eilandjes. Eerst Koh Nang Yuan en daarna Koh Tao. Het weer zat vandaag echt niet mee: wind en regen.. Dat was storm op zee. De vissen die er zwemmen zijn heel mooi gekeurd. Het was echt heel vet om daar tussen te zwemmen. We hadden ook een lunchroom Koh Nang Yuan. Na de lunch hebben we nog even gesnorkeld en daarna gingen we naar Koh Tao. Wij zaten weer voorop de speedboot en daardoor werden we nog wel eens zeik nat van de golven. Toen we weer terug in het resort waren, hadden we honger en gingen al vroeg eten. Weer bij een leuk restaurant op het strand.
Daarna zijn we nog even de winkelstraat ingelopen en hebben we niet veel meer gedaan.

1. Opa en oma:
    9 augustus 2015
    Hoi, Matthijs, al schrijf je nog zo "weinig"wij vinden het altijd prachtig. En dan nog de foto's erbij, helemaal tof. Nog een paar dagen en dan vliegen jullie weer terug. Groeten van Oma en Opa.
  2. Marion:
    9 augustus 2015
    Hoi Matthijs,

Je klinkt ook een beetje afgemat na al die indrukken van de afgelopen weken. Kan me voorstellen dat je nu wilt uitrusten en bijkomen. Helemaal na die treinreis:)
    Jammer dat het weer vandaag en gisteren niet echt meezat.
    Wij zijn gisteren weer thuisgekomen.
    We gingen als een speer door DK en Duitsland.
    Heenreis 4 uur langer dan was verwacht.
    Terugreis 10 minuten langer:) Waarschijnlijk door 2
    stoplichten deze enorme vertraging:).
    Maar goed, groeten aan de rest van de familie en rust ze lekker uit. Jullie hebben tenslotte vakantie!

Ton & Marion