Een na laatste dagje op Koh Samui - Dag 20

11 augustus 2015 - Koh Samui, Thailand

Vandaag alweer de een na laatste dag hier op Koh Samui. Het weer zou vandaag weer net zo mooi zijn als gisteren, maar dat viel een beetje tegen. Het was wel lekker, maar viel tegen :)
We hebben net als gisteren heerlijk op het strand kunnen genieten. Beetje jammer dat je hier zo snel verbrandt. s’Avonds hebben we,  zoals altijd,  weer op het strand gegeten. Hopelijk hebben we morgen ook weer een redelijk mooi dagje met zon. Dat zou wel fijn zijn op de laatste dag. Morgenavond de koffers weer inpakken, de helft achterlaten en dan donderdagochtend weer naar huis.

Tot morgen!

1. Ton:
    11 augustus 2015
    Matthijs, even een vraagje!
    Is het al mogelijk om te reserveren voor de 'Koole op reis'
    filmavond? Ik denk dat opa en oma, met hun drukke agenda, dit ook al graag in hun agenda willen noteren:)

Groet,
    Ton
  2. Opa en oma:
    11 augustus 2015
    Wat fijn dat anderen met je meedenken, want dit lijkt ons ook geweldig. Ook lijkt het ons super om iets tastbaars te hebben. Ik denk hierbij aan een fotoboek. Maar wie weet.... Opa en Oma.
  3. Marion:
    Hoi Matthijs,

Ik sluit me bij de vorige reacties aan. Neem aan dat jullie aardig wat filmmateriaal hebben.
    Ik ga er dan ook vanuit dat wij als trouwe bloglezers, Ton, opa, oma en ik een VIP plek krijgen die avond.

Zon ze morgen en misschien nog 1x: tot blogs.
    Marion
  4. Lotte:
    11 augustus 2015
    Ik ben ook een trouweblog lezer!
    Wil ook graag een vip-plekje reserveren hihi.

Geniet nog even van jullie laatste dagje.
    Tot donderdag!