Op naar Thailand - Dag 1

23 juli 2015 - Schiphol, Nederland

Het is eindelijk zo ver dat wij naar Thailand gaan!

Moeders loopt al de hele dag te stressen en zichzelf af te vragen of ze niks vergeten is, maar volgens mij hebben wij alles bij ons voor een ideale vakantie!

Met z'n allen in de auto richting het station in Hardenberg waar Lotte ons heeft uitgezwaaid. In de trein richting Zwolle en de trein richting Schiphol was het lekker rustig.

Toen we op Schiphol waren aangekomen, gingen we inchecken, wat wel ongeveer een uur duurde. Nadat we alle security checks heelhuids zijn doorgekomen, begon het wachten..

Papa, mama en Ruben gingen de toerist uithangen op Schiphol en kijken wat er allemaal te doen was. Jeroen en ik bleven gewoon wachten op een plek met een stopcontact...en WiFi .

Het is dan bijna zo ver. We lopen straks richting de gate. Dan gaat de lange vlucht van 11 uur beginnen.  Ik upload dit voordat we het vliegtuig in gaan.

Hopelijk overleven we de vlucht ;)

Matthijs

1. Ton:
    23 juli 2015
    Eerste foto's ontvangen! via blog, leuk om te volgen hou dit viol!
  2. Marion:
    Hallo allemaal,

Nou, deze blog belooft veel goeds voor de komende tijd.
    Wat een leuke foto's en meteen al zoveel:)
    Als het goed is vertrekken jullie over 40 minuten. Spannend!
    Ben nu al benieuwd naar de verhalen over de vlucht en de eerste indrukken van Bangkok.

Groet,
  3. Harry en mariëlla:
    23 juli 2015
    Wij hoeven ons de eerste 3 weken dus niet te vervelen een soort van gtst ( liever geen st) goes abroad !!
  4. Marion:
    Hoi volgers van dit blog,

Via onderstaande link, kun je het vliegtuig nog even live volgen.

5. Marion:
    Hoi volgers van dit blog,

Via onderstaande link, kun je nog even live het vliegtuig volgen:

6. Marion:
    24 juli 2015
    Was iet-wat ongeduldig. Vandaar 2x geplaatst:)

7. Opa en oma:
    24 juli 2015
    O en O hebben jullie vliegtuig nog een tijdje gevolgd. Het ging later weg dan gepland.