Reizen, historical park, riksja's & KARAOKE - Dag 12

3 augustus 2015 - Phitsanulok, Thailand

Vandaag begon de dag vroeg. We laten Chiang Mai achter ons en reden door richting Phitsanulok. De eerste stop was bij een markt. Je kon er allemaal hetzelfde kopen, het was niks aan. De volgende stop was een ‘verrassing’. Dit stond namelijk niet op het programma. We stopten bij een warmwaterbron. Je kon er pootjebaden in heel heet water. Na deze stop reden we door naar een restaurantje aan een rivier. Je kon er lekker eten en ze hadden apen in een kooi. Super grappig. Na de lunch gingen we naar een historical park met oude tempeltjes. Omdat het park zo groot is, hadden we allemaal een fiets gekregen. Na de fietstocht en de oude tempeltjes reden we naar het hotel in Phitsanulok. Vanaf daar gingen we met Riksja’s naar een restaurant in de stad. Onderweg maakten we nog een stop bij de insectenmarkt. We konden daar lekkere sprinkhanen, meelwormen, kikkertjes en larven proeven. Het was nog best wel lekker.  Weer verder in onze riksja’s reden we naar het restaurant. We zouden eerst buiten eten, maar het weer zat niet mee, dus zaten we binnen. Na het eten hadden ze weer een ‘verrassing’ namelijk: KARAOKE! Super grappig karaoke zingen. Ik zong een super mooi duet van Justin Bieber. We reden weer terug in de riksja’s naar het hotel. Iedereen ging naar hun kamer, maar ik niet. Ik ging nog met iemand anders lekker in de karaokebar van het hotel zitten. Een Thai was daar heel vaag liedjes aan het zingen. Toen kwam hij naar ons lopen en mochten wij zingen! Van YMCA tot dancing queen, wij deden het allemaal. We blijven maar 1 nachtje in dit hotel. Morgen rijden we weer door en hebben we een lange dag.

Tot morgen!

1. Gerard:
    Hoi Matthijs,

Van de gedownloade foto's is nog een deel van Wat DoiSutep?
    Mooie selfies van de olifanten
  2. Marion:
    Hoi Matthijs,

Karaoke:) Zijn er ook CD opnames van jou en je mysterieuze vriend[in] gemaakt?
    Erg leuke foto van jou samen met de olifant.

Tot blogs.
    Marion
  3. Opa en oma:
    3 augustus 2015
    Dat is iets wat we nog niet kennen van jou : Karaoke, Op het eerstvolgend feestje (bv.25 jaar huwelijksfeest) hopen we jou te horen. Groetjes aan iedereen.
  4. Anja:
    4 augustus 2015
    Leuke verhalen, mooie foto's!! Groetjes aan mam ...en ik blijf je blog volgen!