Fietstocht, vrije middag & Asiatique - Dag 4

26 juli 2015 - Bangkok, Thailand

Vandaag zijn we begonnen met actieve excursie. We gingen namelijk fietsen door Bangkok. De fietstocht begon in Chinatown, daar hebben we ook het eerste Chinese tempeltje bezocht. In de volgende tempel “zat” de grootste zittende Boeddha van de wereld. Voordat we de tempel in gingen kregen we een dichte lelie die we open moesten vouwen. De lelie gingen we offeren in de tempel. Het was sneller om de rivier over te steken met de boot, dan om helemaal om te fietsen, daarom gingen we met z’n alle, en de fietsen, op de boot naar de overkant. Naast de fietsverhuur zat een restaurant waar we met z’n alle gingen eten. Na het eten bracht de bus ons terug naar het hotel. Die middag hadden we een vrije middag.
We gingen eerst even bij het zwembad chillen en daarna gingen we zelf Bangkok in. Vanaf het hotel reed er een busje naar een wijk in Bangkok: Asiatique. Heel mooi met super veel winkeltjes en restaurantjes. In die zelfde wijk was er van onze groep een optionele excursie naar een show met Ladyboys, maar dat hebben we aan ons voorbij laten gaan.
Dit is de laatste dag in Bangkok, morgen rijden we weer door.

Matthijs

1. Ton:
    Hallo Matthijs,

Weer leuk om jullie belevenissen te lezen.
    Wellicht goed om aan oma uit te leggen wat ladyboys zijn.
    Of onderschat ik nu oma?
  2. Marion:
    26 juli 2015
    Bryrup - 14 graden - donkere wolken en regen.

Hoi Matthijs,

Fietsen door Bangkok! Was dat qua drukte niet een belevenis op zich? Zo te lezen heb je/jullie het goed naar je zin.
    Tot blogs.

Marion
  3. Opa en oma:
    26 juli 2015
    Er valt weinig uit te leggen aan oma. Oma weet van de hoed en de rand.Afgezien daarvan, zien jullie wel heel veel. Wat is Bangkok een drukke stad !
  4. Ton:
    Sorry oma ;)