Ayyuthaya, fangirs, longtailboot, Khao Yai - Dag 5

27 juli 2015 - Khao Yai, Thailand

Hallo,
Vandaag vertrokken we uit Bangkok en gingen we naar Ayuthana. Hier gingen we tempels bezoeken. Ik ging ook nog met stokjes schudden voor een toekomst voorspelling. Helaas krijg ik een ongelukkig leven. Bedankt. De volgende stop was ook bij een mooie tempel. Toen we terug liepen werd ik aangesproken door een groep Thaise meisjes. Ze wilden heel graag met me op de foto. Erg goed voor m’n ego. “CUTE BOY, CUTE BOY”. Ik vroeg ze nog 100 Bath voor de foto, maar dat kreeg ik niet ;) In Ayuthana maakten we ook nog een boottocht op een longtailboot. Na de lunch gingen we dan lang rijden naar Khao Yai. Het hotel echt heel mooi en ze hebben gratis WiFi in de lobby. Nu zit ik dit ook te typen in de lobby. Bijna iedereen van onze groep zit hier hahah. De hotelkamer is ook mooi. Alleen het uitzicht is wel wat anders. Veel meer natuur dan in Bangkok. Super gelegen!
Morgen moeten we er weer om 6 uur uit. Dan gaan we een lange rit tegemoet. Het scheelt dat de groep erg gezellig is, lekker luidruchtig enzo :D We mogen graag grappen maken en de reisleider plagen.Elk hotel vanaf nu gratis WiFi, dat betekent dat  ik de foto’s kan blijven uploaden.

Tot morgen!

Matthijs

1. Fraaaaank:
    27 juli 2015
    Nicee, slecht dat je geen geld voor de foto kreeg haha
  2. Marion:
    27 juli 2015
    Bryrup- 15 graden - wederom REGEN.

Hoi Matthijs,

Het komt vast door al dat trainen in de sportschool dat de dames zo graag met je op de foto wilden gaan.
    Zo'n gespierde Europese jongen zien ze niet vaak!

Tot morgen,
    Marion
  3. Gerard:
    27 juli 2015
    Matthijs, dat zul je nog vaak meemaken dat meisjes met je op de foto willen. Een Falang is nooit weg;)

Mijn compliment voor je blog!
  4. Lotte:
    27 juli 2015
    Super leuk dat je zoveel schrijft Matthijs!
    Ik kijk elke dag even

Goede reis morgen en groetjes aan de rest van de familie
  5. Opa en oma:
    27 juli 2015
    Die meisjes in Thailand zien zelden zulke leuke jongens. Dus ...
    Wij zijn meer geinteresseerd in die prachtige reisverhalen en foto's