Ayyuthaya, fangirs, longtailboot, Khao Yai - Dag 5

27 juli 2015 - Khao Yai, Thailand

Hallo,
Vandaag vertrokken we uit Bangkok en gingen we naar Ayuthana. Hier gingen we tempels bezoeken. Ik ging ook nog met stokjes schudden voor een toekomst voorspelling. Helaas krijg ik een ongelukkig leven. Bedankt. De volgende stop was ook bij een mooie tempel. Toen we terug liepen werd ik aangesproken door een groep Thaise meisjes. Ze wilden heel graag met me op de foto. Erg goed voor m’n ego. “CUTE BOY, CUTE BOY”. Ik vroeg ze nog 100 Bath voor de foto, maar dat kreeg ik niet ;) In Ayuthana maakten we ook nog een boottocht op een longtailboot. Na de lunch gingen we dan lang rijden naar Khao Yai. Het hotel echt heel mooi en ze hebben gratis WiFi in de lobby. Nu zit ik dit ook te typen in de lobby. Bijna iedereen van onze groep zit hier hahah. De hotelkamer is ook mooi. Alleen het uitzicht is wel wat anders. Veel meer natuur dan in Bangkok. Super gelegen!
Morgen moeten we er weer om 6 uur uit. Dan gaan we een lange rit tegemoet. Het scheelt dat de groep erg gezellig is, lekker luidruchtig enzo :D We mogen graag grappen maken en de reisleider plagen.Elk hotel vanaf nu gratis WiFi, dat betekent dat  ik de foto’s kan blijven uploaden.