Erawan watervallen, voetballen, party-boot - Dag 14

5 augustus 2015 - Kanchanaburi, Thailand

Vanochtend zijn we naar de Erawan watervallen gegaan. Het is een groot park met 7 levels met watervallen. Het was een hele klim omhoog. In totaal moest je meer dan een kilometer lopen om bij de bron te komen op level 7. We gingen als eerst zwemmen op level 2 het water was daar al redelijk blauw en er zwommen veel vissen. Het waren van die knabbelvissen, die je wel eens in een bak ziet, maar dan wel twee keer zo groot. We liepen door naaf boven. Op level 4 was er een natuurlijke glijbaan. Je moest op de rotsen klimmen en daarna kon je er zo vanaf glijden. Na level 4 liepen we helemaal door naar 7. Vanaf toen waren de trappertjes erg slecht en moest je oppassen met het lopen. Aangekomen bij level 7 was er bijna niemand. Het water was super blauw. Echt heel mooi. Ook hier zaten weer van die visjes, dus heb ik mezelf maar even laten masseren door die beesten. Na ons bezoek aan de watervallen gingen we een potje voetballen bij het hotel. Maar met een temperatuur van ongeveer 30 graden is dat niet heel lekker. We zochten daarom verkoeling in het zwembad. In de avond gingen we op een vlot eten. We dreven over de river Kwai. Na het eten werd de boot een echte party-boot met discolichten en muziek. Het was een hele gezellige avond. Morgen rijden we weer door.
Omdat we morgenavond in de nachttrein slapen kan ik geen blog uploaden. De blog van morgen komt daarom later online, net als de foto’s.