"Uitslapen", vlotvaren, vogelkooi & busrit - Dag 7

29 juli 2015 - Phrae, Thailand

Vandaag mochten we uitslapen! Whoehoeee. De wekker ging namelijk om 7 uur.. Na het ontbijt reden we Loei uit en gingen we de bergen in. We stopten na anderhalf uur bij een bergmeertje, daar gingen we met vlotten op drijven. Longtailboten brachten ons naar het midden van het meer en lieten ons daar een half uurtje dobberen. Je mocht en kon ook zwemmen in het meer, dus dat hebben wij ook gedaan. Heel veel durfden er niet, dus uiteindelijk lagen we er met z’n zessen in.. van de dertig. De longtailbotenbrachten ons na een half uur weer terug naar de kant en we vervolgden onze busrit. Het varen op het vlot was de enige activiteit van vandaag. We gingen lunchen in de bergen bij een restaurant met een heel mooi uitzicht. Toen we aankwamen was er een regenbuitje, maar gelukkig aten we overdekt en stopte de regen al gauw. Bij het restaurant hadden ze ook een grote vogelkooi met ara’s, pauwen en een toekan. Na de lunch reden we weer door. De eerstvolgende stop was om te tanken. Tijdens de tweede stop konden we koffie kopen. Het hotel in Phrae heeft gelukkig WiFi. Iedereen kan weer rustig ademen. In het hotel hebben we s’middags nog even gezwommen en s’avonds samen gegeten. Morgen rijden we door naar Chiang Rai.

Doei!

1. Marion:
    Ha die Matthijs,

Iedere dag, omstreeks 17.00 uur, klinkt er hier door het huisje een hard geluid van een soort claxon en dat betekent rondom die tijd: mail van Matthijs:)
    Van de 6 mensen die in het water lagen, waren er daar 5 van, van de fam. Koole van? Dapper!
    Jullie een regenbuitje, wij hier zowaar de eerste zonnestralen!

Groet,
    Marion
  2. Matthijs:
    29 juli 2015
    Hahah nee Marion, mama en Ruben durfden niet..
  3. Marion:
    29 juli 2015
    Ik vind het dapper van jullie. Ton zou ook zeker zijn gegaan.
    Ik zou me hebben aangesloten bij Ruben en je moeder:)